deurmattenvoordelig.nl
0 -

Winkelwagen


Uw winkelwagen is leeg.
Bel ons: 0485-310012
Betaalopties Keurmerk

Veel gestelde vragen

Het plaatsen en levertijd van een bestelling

Hebben wij alle producten op voorraad?
Niet alle producten hebben wij op voorraad. Wel zijn er goede afspraken met onze leveranciers. Hierdoor kunnen wij snel handelen en kunnen we binnen enkele dagen al bezorgen.

Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van uw wensen. Wij kunnen met enkele werkdagen al bij u bezorgen.

Krijg ik ook daadwerkelijk het merk en de kwaliteit geleverd die ik bestel?

Uiteraard! Laat u niets wijs maken, deurmattenvoordelig.nl is onderdeel van Hofmans at Home enlevert uitsluitend eerste keus kwaliteit van alle topmerken. Topkwaliteit van topmerken van deurmatten tegen de allerscherpste prijs.

 

Vragen met betrekking tot de bezorging

Wanneer wordt er bezorgd?
Onze transporteur komt minimaal 2 keer per week op doordeweekse dagen bij u in de regio. Dit betekent dat wij voor één van die transportdagen met u een afspraak maken. Wij nemen met u contact op zodra de goederen in ons magazijn zijn gearriveerd. 

Hoe laat wordt er bezorgd?
De transporteur belt u minimaal een half uur voor levering op. Zo hoeft u dus niet onnodig de gehele dag thuis te wachten. Wanneer u uw mobiele telefoonnummer geeft kunt u gaan werken, winkelen of de kinderen naar school brengen zonder dat u bang hoeft te zijn dat u het transport mist.

Tussen welke tijden kan er bezorgd worden?

Tussen 08.00uur en 17.00uur kunt u de transporteur verwachten. Helaas hebben ook zij geen invloed op weer en verkeer. Zo kan het voorkomen dat vanwege de drukte ook in de vroege avond bezorgd wordt. De chauffeurs maken in ieder geval de route van die dag af.

Tot hoever in huis wordt er bezorgd?

De bestelling wordt in een pakket bezorgd en door de chauffeur bij u het erf opgereden indien mogelijk. De chauffeur rijdt tot de eerste drempel die hij tegenkomt. De chauffeur bezorgd niet in huis en stapelt de pakken laminaat niet af. Vanwege risico van beschadiging van zowel de woning als de pakken laminaat rijdt de chauffeur de pallet niet naar binnen of een lift in.

Hoe werkt de bezorging naar de Waddeneilanden?

Deurmattenvoordelig.nl bezorgt op het vaste land in Nederland. Vanaf daar wordt de bestelling via een vaste koeriersdienst onder rembours op het eiland geleverd. De bezorgkosten op het eiland zijn voor rekening van de consument. Voor meer duidelijkheid kunt u contact met ons opnemen. 

 

Schade en retourneren

Schade aan een product wat is geleverd, wat moet ik doen?
Bij het verlaten van uw bestelde producten in ons magazijn worden de producten altijd gecontroleerd op mogelijke beschadigingen, zodra de transporteur bij u staat om het af te leveren word er ook nog gekeken naar eventuele beschadigingen. Het kan altijd voorkomen dat u ondanks deze handelingen toch schade aan een product constateert. Soms is de schade namelijk niet zichtbaar vanaf de buitenkant. U dient binnen 48 uur deze schade d.m.v. foto's te melden zodat wij direct contact kunnen opnemen met diverse betrokken partijen en indien nodig een nieuw product kunnen naleveren. Bent u later dan 48 uur dan is het zeer lastig om te achterhalen waar dit fout is gegaan en zullen wij kijken naar de best mogelijke oplossing.

Deurmat Retourneren
Mocht u graag uw bestelde producten willen retourneren om diverse redenen, dan adviseren wij u om uiterlijk binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Onze klantenservice zal direct antwoord kunnen geven of het retourneren nog mogelijk is of niet.